fuckingems - it's all about me

50 saker du kanske inte visste om mig

Kategori:

1 - Jag är alltid glad
2 - När jag har tråkigt så äter jag
3 - När jag var liten hade jag en dansmus som hette Flugo som jag spolade ner i toan
4 - Jag samlade också massa sniglar i en hink och hämtade bestick och låtsades att jag opererade dom, mamma fick slänga massa bestick på grund av det
5 - Jag har nästan aldrig varit i skolan en hel vecka (grundskolan)
6 - Jag får känslor för killar väldigt lätt
7 - Jag blir lätt svartsjuk
8 - Så fort jag får jobb och kan ta lån så ska jag förstora brösten
9 - Ibland blir jag väldigt deppig men jag visar de sällan
10 - Om jag blir riktigt arg så börjar jag gråta
11 - Jag älskar skräckfilmer
12 - Jag är enormt hatisk
13 - Jag älskar vitkål
14 - Jag skrattar åt mina egna skämt
15 - Min humor är bajs och sex
16 - Jag rakar benen varje dag
17 - Jag blir arg när jag inte får som jag vill
18 - Jag är beroende av cola light
19 - Jag har väldigt svårt för att äta kött
20 - Ibland säger jag att folk är fula och hoppas att dom hörde
21 - Jag är väldigt lättpåverkad
22 - En gång tog jag 12 alvedon samtidigt
23 - Jag är väldigt kort
24 - Min naturliga hårfärg är blondt
25 - Jag har skämt ut mig på globen och tänker därför aldrig mer gå på toaletten där
26 - Jag föredrar att umgås med killar framför tjejer
27 - Jag är ganska negativ
28 - Om jag inte vill något så vill jag inte och ingen kan övertala mig
30 - Jag älskar mat
31 - Jag vill ha barn
32 - Jag skulle vilja jobba som psykolog
33 - Jag är ganska klantig
34 - Jag är väldigt egenkär
35 - När jag var liten gick jag och Mickis alltid till en tant och sa "hej" för då fick vi godis
36 - Och så sålde vi alltid blommor/teckningar till en gubbe som lukta kiss
37 - Jag har varit självdestruktiv under en kort tid
38 - När någon hostar så blir jag rädd att den kanske har satt i halsen
39 - Jag har en kanin som heter Holly
40 - Om jag har lovat att inte säga något som någon har berättat för mig så gör jag inte de
41 - Jag hatar när folk mår dåligt
42 - Jag är en bra vän (tror jag)
43 - Jag förstår mig inte på folk som är otrogna
44 - Jag blir arg ganska lätt
45 - Jag har aldrig varit tillsammans med någon i mer än 2 månader
46 - Ibland känns det som att ingen förstår mig
47 - Ibland vill jag bara försvinna
48 - Jag vill flytta
49 - Jag ångrar väldigt mycket i mitt liv
50 - Jag älskar sex

Kommentarer


Kommentera inlägget här: