fuckingems - it's all about me

Godmorgon :)

Kategori:

Har nyss duschat och nu sitter jag och äter en rostad macka. Senare om jag orkar så ska jag gå ner till banken med mitt bankomatkort och säga att dom har aktiverat det fel för jag kan inte välja kod. Är helt död idag, kan iofs bero på att jag var uppe sjukt sent inatt och pratade med Danne. Måste ta mig lite tid idag och se veckans andra avenyn avsnitt också för han säger att dom är sjukt bra och sen är det ju veckans sista också.

För er som vill veta så börjar det igen den 13 januari klockan 9 och håller då på i 45 minuter men sänds bara en gång i veckan. Tråkigt tycker jag, jag vill se det mer än en gång i veckan ju.

Mamma kom in och skrek på mig som fan imorse också. För er som inte vet så har min mobil gått sönder, jag tappade den i marken i lördags och så blev den helt knullad på displayen. Hon ville att jag skulle ge tillbaka min systers mobil för det är den jag har tagit just nu. Lite taskigt kanske men det var ju nöd, klarar mig inte utan mobil.. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: