fuckingems - it's all about me

Har varit i Mickis skola och blivit sminkad

Kategori:

Kom hem från Michaelas skola för en stund sen och har precis ätit middag. Åkte ju dit idag för att bli sminkad, det var kul fast tyckte inte sminket syntes så mycket och sen var mascaran slut och man skulle visst ha med sig egen vilket varken jag eller Michaela hade. Det blev väl inte sådär jättebra men skitsamma. Stannade i alla fall kvar i Michaelas skola tills hon slutade så jag var med henne på hennes lektion. Hon hade bara frisör hela dagen så satt och kollade på när hon gjorde något med någon dockas hår. Det var ganska kul, roligare än att vara hemma och inte göra ett skit om man säger så. Vi köpte kycklingmacka från deras caféteria, jätte gott! Hon fixade min snelugg lite också, den hade helt försvunnit och jag saknade den lite så hon skärde till den lite.. kanske gör lite mer i helgen, får se.

I januari ska jag börja skolan också. Eller, jag ska gå skolan 2 veckor och sen får vi se hur det blir. Ska i alla fall börja men vet inte riktigt när. Det blir nog barn och omsorg trots allt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: