fuckingems - it's all about me

Lista

Kategori:

Vilken tid gick du upp idag?
Halv 6 på morgonen

Vad var det första du sa i morse?

"Hallå vakna" till mamma

Vad åt du till frukost?

Gröt

Vem kramade du senast?

Michaela

Vad ska du göra efter skolan?

Går inte i skolan

Säger du "kex" eller "chex"?

Kex

Vad tycker du om Grynet?

Fett rolig!


Vad längtar du till/efter?

Julafton, nyår och min födelsedag

Var du på festival i somras?

Nepp

Favoritgodis?

Lakrits och choklad

Hur ofta använder du parfym?

Varje dag

Hur ofta tvättar du håret?

Varannan dag, men snart får jag göra de varje dag..

Vad tycker du om ditt utseende?

Helt okej

Hur många Anna känner du?

1


Kan du spela fotboll?

Jag kan nog men är nog inte så bra på det

Åka bräda?

Nej

Har du en snygg jacka?

Jadå

Är du blyg?

Haha ja, ibland

Hur bor du?

Lägenhet

Gillar du apelsiner?

Yes


Berätta något ingen vet om dig?

Jag är väldigt hatisk

Vad tycker du on "The Sounds"?

Dom är faktiskt ganska bra

Hur många gosedjur har du på ditt rum?

Inga, vill ha ett stort mjukt gosigt som man kan ligga på

Varför fyller du i detta?

För att jag har sjukt tråkigt

Vad drack du senast?

Cola light


Hur ofta äter du godis?

Typ hela tiden, måste sluta!

Hur många sms skickar du om dagen?
 
Några miljoner

Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig?

Att jag är kåt hela tiden, haha (det är jag inte)

Vad heter dina syskon?

Jennie, Tova, Hanna

Vad heter din mormor och morfar?

Maj-britt och Arne

Vad heter dina husdjur?

Holly

Vilka kanaler har du hemma?

Vet inte, alla tror jag


Hur kommer du bo till våren?

Antagligen där jag bor nu

Vem hade du senast en dispyt med?

Dispyt?

Vad har du dåligt samvete för?

Inget

Hur ska din pojk/flickvän vara?

Rolig, snäll, söt

Har du svimmat någon gång?

Nej

Har du körkort?

Nepp

När köpte/kommer du köpa din första bil?

Jag vet inte, haha

Hur gammal vill du vara när/om du får barn?

20

Hur känner du dig just nu?

Trött som bara den

Vad tänker du på just nu?

Att jag måste hitta en skola och börja i

Kommentarer

  • Thommy säger:

    Jag kan va ditt gosedjur :)

    2008-12-03 | 17:04:28

Kommentera inlägget här: