fuckingems - it's all about me

Vad tycker ni om årets julkalender?

Kategori:

Själv så tycker jag att den suger, tycker att julkalenderna bara blir dåligare och dåligare för varje år som går. Kommer ihåg när man var liten och kollade på det då ville man aldrig att den skulle sluta och så längtade man typ efter att få se nästa avsnitt. Brukar iofs inte kolla på julkalendern men ibland är det faktiskt ganska mysigt att krypa ner i sängen och kolla på den, de är ju trots allt något man gjort sen man var liten. I alla fall så tycker jag att den verkar skit dålig, iofs var det bara första avsnittet idag men ändå.




Men ni vill nog veta vad jag har gjort idag. Först så gick jag upp och så fixade jag mig lite snabbt och följde med mamma ner till centrum. Vi skulle göra något som jag inte kommer ihåg vad de heter med mitt bankomatkort så att det funkar att ta ut pengar med de och så. Men bankomaten var avstängd så det gick inte, får göra de någon annan dag. Sen gick vi till Ica och handlade mat och efter det gick vi till Akelius för att mamma skulle säga upp Anders parkeringsplats och så hämtade vi ut någon julklapp som man fick av dom. Den innehöll en väska som det stod "Akelius" och något mer på, jätteful haha. Efter det så gick vi hem och så åt jag brockoli (stavas de så?) och skink-paj och massa vitkål. Jag och min vitkål alltså, jag äter det till allt!

Nu ska jag gå och hämta min kanin från vardagsrumsgolvet för nu har hon varit ute och sprungit omkring där ett tag. Hon har nog skitit en hel del där inne också som jag antagligen kommer få dammsuga upp sen. Ska i alla fall sätta in henne i buren och sen gå och duscha. Så.. ja, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: