fuckingems - it's all about me

19 november

Kategori:

Har inte skrivit någonting idag så tänkte att nu kanske det är dags att göra de. Jag är så glad för att det är den 20 imorgon för då kan jag köpa goda saker (om jag får) och så ska jag be mamma köpa ögonbrynsfärg så jag äntligen slipper använda en bajsig ögonbrynspenna och måla så att dom blir lite mörkare, tycker att de är så fult. Så förhoppningsvis så köper hon ögonbrynsfärg till mig imorgon, de vore skit bra i alla fall. Sen har jag fått 50 kronor i bonus på www.hm.se fast 50 kronor är ingenting men man kan ju typ köpa någon ögonskugga eller ja, funderar i alla fall på att dra till stan i helgen tillsammans med Michaela och köpa något för den där bonusen. Får bli något sminkgrejs för den lär ju inte räcka till något annat, bajs på den. Borde fått 200 kronor bara för jag är söt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: