fuckingems - it's all about me

24 november

Kategori:

Har nyss kommit från duschen och sitter nu och lyssnar på Enrique iglesias - Somebody's me. Den låten väcker verkligen en hel del känslor. Imorgon ska jag upp tidigt och fixa håret och sånt och sen ska jag och mamma åka till Tumba och så ska jag ta ett foto. Ska fixa legg och sen kommer det ett bankomatkort till mig senare i veckan också. Äntligen säger jag bara! Har tagit lite tid att fixa de där. Sen efter det ska jag och mamma åka till stan, jag ska inte handla så mycket men lite fina saker blir de nog som ni får se imorgon.

Ska väl sitta här och ta de lungt tills Unga mödrar börjar och så ska jag kolla upp lite nummer till en skola i Södertälje också. Hoppas ni haft en bra dag i alla fall, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: