fuckingems - it's all about me

Home again

Kategori:

Sådärja, nu har jag varit hos min kusin och fikat. Det var trevligt och gott, fast jag åt ingen tårta för jag tycker inte om morotskaka. Men jag åt en bulle och en liten chokladkaka som var god, fast chokladkakan smakade lite som sånna där bantningskakor från ica som finns i choklad och lite annat men den var inte äcklig. Rogers unge är så himla söt också, alla sånna där småungar är söta i och försäg, vissa lite mer än andra ;) Jag fick en rispåse av Veronica också haha. En viss person hade gått och sagt till henne att jag gillar ris så det var därför. Michaela skulle i alla fall till sin pojkvän i några timmar till så hon kommer till mig vid femtiden. Vi ska se på "stjärnor på is" eller vad de heter, tycker inte det är så bra men finns ju inte direkt något att göra hos mig så kan väl lika gärna kolla på de. Nu ska jag ta de lungt fram tills middagen är klar och sen ska jag äta som fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: