fuckingems - it's all about me

Ny hårfärg

Kategori:

Skulle ha träffa en kompis idag men det gick inte så jag bestämde mig för att fixa min äckliga utväxt och mitt hår som enligt Mickis såg orange ut. Orange hår är ju inte direkt något man vill ha, eller vad säger ni? Köpte i alla fall Kastanjebrun eller vad det nu var och färgade de. Nu äre ganska mörkt men jag tror det går ut lite när man tvättar de och så, de brukar de göra. Har tyvärr ingen bild på resultatet, känner mig inte så fin idag så orkar inte ta någon heller. Men visar resultatet senare i veckan.

Nu ska jag i alla fall lyfta på mitt feta arsle och fixa lite i mitt rum. Det är hur stökigt som helst som vanligt och jag orkar inte ha de så. Har ändå ingenting bättre för mig förutom datorn och den är tråkig. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: