fuckingems - it's all about me

Ont i halsen

Kategori:

Vaknade upp imorse och upptäckte att jag hade ont i halsen. Alltså, det gör inte ont att svälja eller ont så de mer kliar och irriterar i den. Ganska jobbigt faktiskt, får hoppas att de går över och inte blir värre för jag vill verkligen inte bli sjuk. Gick upp typ halv 7 imorse och kollade på veckans "andra avenyn" avsnitt och sen gick jag och duschade. Sen blev jag plötsligt sjukt trött så jag gick och la mig och sov några timmar och väcktes av att mamma ringde och berätta att hon köper cola med sig hem och att vi skulle äta spagetti och köttfärsås till middag. Nu sitter jag här och gör ingenting, ska försöka orka städa mitt rum om någon timme men chansen att jag orkar de är nog inte så stor. Aja, jag skriver senare!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: