fuckingems - it's all about me

Stjärnor på is

Kategori:

Har varit med Michaela i några timmar. Vi satt i vardasgrummet och tog massa facewarp kort. Facewarp äger, så jävla kul! Sen skulle mamma ner till centrum och ta ut 200 så då följde vi med henne ner dit eftersom vi ändå inte hade något bättre för oss och så köpte vi chips också. När vi kom hem satte vi oss i vardagsrummet igen och kollade på massor kort. Trodde inte det kunde vara så himla roligt att kolla på gamla kort men de kunde det visst ;) Sen började "stjärnor på is" som vi kollade lite på tills hon skulle dra till filmkedjan och möta Freddie. Nu ska jag måla naglarna med något genomskinligt rosa nagellack och sen tror jag att jag ska gå och ta en skön dusch och sen lägga mig i sängen och se på tv tills jag somnar.


Knasig bild på Mickis och mig
Men det bjuder jag på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: