fuckingems - it's all about me

Tjenamors!

Kategori:

Idag åkte jag till stan och mötte Michaela. Vi gick direkt till mcdonalds och åt, andra dagen i rad som jag äter på mcdonalds. Måste sluta med det nu, kommer att bli tjock. Efter vi hade ätit klart så gick vi i alla fall och lämnade tillbaka mina tröjor och bh:n på Gina tricot och efter de gick vi runt i massor affärer. Vi fikade inte men vi hade i alla fall trevligt :)

Sen efter vi hade gått runt i stan i några timmar så tog jag tåget mot Södertälje Centrum och så ringde mamma mig när jag hade åkt från Stuvsta och sa att hon var på samma tåg som mig och att hon skulle av i Huddinge så jag gick av där och mötte henne. Vi gick till Intersport och så köpte hon någon jacka som var.... helt okej men inte min stil. Vi gick in på HM en snabbis också för jag skulle kolla om det fanns någon väska som var lite mindre än den jag har nu och jag hittade en men den är väldigt lång så imorgon ska jag gå ner till skomakaren och fråga om han kan fixa så den blir lite kortare. Bara att hoppas att han kan de, it would mean so much to me! ;)

Nu ska ni få se allt jag har köpt :)



Marinblå tröja från Vero moda



Ett skärp i likadan färg, också från Vero moda



Väskan som jag köpte från HM i Huddinge
Hoppas verkligen att skomakaren kan fixa så den blir lite kortare



Rosa bh och trosor från HM



Rakhyvlar från HM
Det behövdes verkligen för dom vi har hemma är sämst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: