fuckingems - it's all about me

Äckelpäckel kanin

Kategori: Allt och lite till

Blev nyss väckt av Anna, min nya väckarklocka :D hehe. Min kanin hade skitit på golvet, värsta stora bajsklumpen. Typ massa bajs som satt ihop i varandra, så jävla äckligt! Och det är ju självklart jag som blir tvungen att ta bort det och jag klarar typ inte av att göra det för jag får värsta kvällvningarna och grejer. Men jag gjorde det ändå med överdrivet mycket papper, haha. Höll på att spy, såååååå äckligt!

Men nog om det, jag ska gå och ta en dusch nu och sen ska jag kanske dra ner till kommunen för att hämta ett sånt där papper där man söker om sommarjobb. Behöver verkligen ett sommarjobb, lite pinsamt bara om jag skulle söka och så får jag gamlingar igen för jag sket i det förra sommaren, fråga inte varför haha. Men aja, duschen väntar... puss!



Snuskig kanin!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sv: min dag har varit finemang förutom att jag är FÖRKYLD och ledig från skolan ''/ inte bra, måste jobba. själv då :)?

    2009-04-15 | 14:08:40
    Bloggadress: http://wendelarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: