fuckingems - it's all about me

Äntligen hemma

Kategori: Allt och lite till

Nu är jag hemma igen, äntligen! Inte för att det var tråkigt att gå runt i stan men det var så himla kallt och jag har bara en vit topp och en rosa kofta på mig så gick omkring och frös nästan hela tiden. Men nu är jag hemma igen och sitter här med mitt täcke och försöker värma mig.

Jag köpte 1 kofta från gina tricot och 2 tröjor från H&M. Åt på mcdonalds också och där inne träffade jag faktiskt på en kompis, kände inte igen honom först men sen fattade jag vem det var. Det var inte igår man träffade honom haha. Mamma köpte bara ett linne till sig och sen åkte vi typ hem och nu är vi hemma. Jag är så jävla trött, därför jag skriver så tråkigt just nu, ska lägga in bilder på det jag köpte och sen ska jag lägga mig i sängen och vila en stund.







Nu ska jag gå och äta middag, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: