fuckingems - it's all about me

Ätit mat och fixat mig lite

Kategori: Allt och lite till

Har ätit middag för ungefär 1 timme sedan - bakpotatis, kött och sallad blev det. Men jag åt bara bakpotatis och sallad för jag äter typ inte kött så mycket. Efter jag hade ätit så sminkade jag mig lite, känner mig så ofräsch när jag är helt osminkad så.

Min kanin har kommit på att man kan hoppa ut genom buren och att man kan hoppa upp i sängen, det gjorde hon inatt, precis när jag hade somnat så hör man värsta dunsen så kollade jag och då satt hon i sängen. Irriterande bajs kanin som lär sig sånt, haha. Visst det är kul men inte när man sover.

Två av mina naglar har gått av så jag ska snart gå och ta bort nagellacket och fila naglarna lite och prova använda någon olja som vi har för naglarna (tror de är en olja) som tydligen ska vara bra, sen ska jag måla dom igen men vet inte vilken färg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: