fuckingems - it's all about me

Bara för att jag är uttråkad

Kategori: Allt och lite till

Favoritbok?
Gömda av Liza Marklund och Pojken som kallades det

Hur ser din handstil ut?
Haha ojoj, inte den finaste kanske? Skriver rätt slarvigt för hand

Vad gör du en vårig dag?

Det beror ju på om man är med någon eller inte..
Men om jag är med någon så typ går promenad, äter glass, solar

Favoritord?

Hm.. det är nog typ "fett synd" och "hur vet du" eller dom orden är så jävla typiskt mig i alla fall

Favoritdialekt, svenska och engelska?
Irländsk engelska låter fett coolt och svensk vet jag fan inte

Det vackraste du vet?

Haha mig själv såklart? Nej, skoja.. men jag vet inte

Vart skulle du bo om du fick bo vart du ville i hela världen?

Los angeles

Hur vill du att ditt liv ska vara när du är 65?

Jag ska bo långt ifrån Salem och vara gift med en rik man som ger mig allt jag vill ha. Sen ska jag ha en rosa ferrari eller porsche och så ska jag få frukost på sängen varje dag ;)

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Jag ska inte bo hemma och jag ska ha ett bra jobb, säger jag som inte ens går i skolan? hm.. fast jag ska ju börja i höst så det är ju inte helt omöjligt

Vad har du för sommarplaner?
Bada och sola, åka någonstans, prova något nytt

Vart fikar du allra helst?
Fikar inte så ofta så jag vet inte

Vart shoppar du allra helst?

Stockholm eftersom Gina tricot, HM och massa andra affärer finns där

Vad är kärlek?
När två människor tycker om varandra. Kärlek kan ju vara mycket saker, när någon som är gravid ser sitt barn för första gången, finns ju mycket saker som har med kärlek att göra.

Vilka personer (kända) inspireras du mest utav?
Haha, vet faktiskt inte

Vilka är dina favoritfilmer?

Finns många som är bra men skräckfilmer är bäst!

Vad tycker du är meningen med livet?
Vänner och familjen, that's what I live for.. inte bara det såklart men dom ger mig en anledning att fortsätta leva, dom gör mitt liv värt att leva och det är dom man kan prata med om något har hänt och dom kan alltid göra en på bättre humör!

Om du fick göra precis vad som helst en dag, och du skulle aldrig behöva ta itu med konsekvenser eller liknande senare, vad skulle du hitta på då?

Råna en bank kanske? Jag menar.. om man ändå slapp ta itu med konsekvenserna för att man rånade banken så why not? Det tror jag faktiskt många skulle göra om dom slapp alla konsekvenser, alla älskar ju pengar.. eller?

De topp 10 bästa sakerna du gillar att förtära?
ALLT - Älskar mat!

Favoritdjur?

Hund och kanin

Favoritglass?
Magnum och daimstrut

Kan du beskriva färgen blå på ditt unika sätt att skriva?

Haha va? Det kan jag nog inte höhö

Var hittar du dina fina bilder?

Jag tar dom själv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: