fuckingems - it's all about me

Då var man färdig :)

Kategori: Allt och lite till

Sådärja, nu sitter man här helt fixad och hungrig som jag vet inte vad, ska strax gå och laga lite mat eller värma någonting i micron. Mitt humör har gått väldigt upp och ner dom senaste dagarna men nu känns det som att det börjar bli bra. Jag har så mycket att tänka på just nu, även om det inte verkar som att jag har det. Finns en person som jag trodde att jag hade kommit över men det visade sig att jag hade fel och nu måste jag prata med honom om det. Jag som verkligen inte är bra på att säga hur jag känner, är rädd att det ska bli fel och att han inte kommer vilja vara vän med mig längre. Det har liksom gått 1 år utan att jag har pratat med honom på de sättet så det är inte så lätt... men nog om det!

Jag ska gå och göra mat nu och sedan sätta mig i vardagsrummet framför tvn som en tjockis och äta. Skriver snabbt innan jag drar till bussen, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: