fuckingems - it's all about me

Händer mycket saker just nu

Kategori: Allt och lite till

Shit alltså, först har en kompis hamnat på sjukan för att han körde in med sin cross i en bil. Tänker inte skriva värsta historien om det men han ligger i alla fall i koma just nu och läkarna vet inte om han kommer vakna igen. Sen fick jag veta av Michaela att någon tjej hade hoppat framför tåget eller blivit puttad, först brydde jag mig inte så mycket om det för jag tänkte det är ju ändå ingen jag känner men sen gick jag in på en blogg och där var det en bild på henne och då fattar jag vem det är. Känner inte den tjejen skärskilt bra men hon har varit hos mig 2-3 gånger och hon var faktiskt skit snäll och jättesöt tjej.

Alltså, är det inte bara för hemskt att sånna här saker händer? Att folk råkar ut för värsta olyckorna och hamnar i koma medans andra tar livet av sig/blir puttade framför ett tåg. Jag har ingen aning om vad som hänt henne eller något men om det var någon som puttade henne så hoppas jag att den personen ångrar sig så jävla mycket!

Känner som sagt inte henne så bra men... R.I.P Malin Karlsson, och sen hoppas jag att du vaknar snart Bobbo... för jag vet att det skulle göra många glada om du vaknar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: