fuckingems - it's all about me

Har inte gått och lagt mig än

Kategori: Allt och lite till

Ja, ni ser ju rubriken. Marco och Sebbe kom hem till mig så satt i köket med dom och mamma och snackade om allt och inget, haha. Men sen skulle Sebbe dra till bussen så var bara Marco kvar här en liten stund och tog en cigg, sen drog han också.

Jag ska snart ringa sötnosen Emil och prata med honom en stund men han skulle hämta något och dricka först sa han för några minuter sen så jag väntar på att han ska göra det bara. Stackars mamma som ska upp klockan 4, hon blev ju väckt av Marco och Sebbe tror jag, eller hon vaknade i alla fall så hon var uppe i ungefär 1 timme. Jag ska iofs också upp tidigt eftersom jag ska ner till bankomaten och hämta ut pengar, sen vet jag inte om jag kommer sova något när jag kommer hem för jag är rädd att jag kommer sova skit länge då och inte hinna hämta ut mina jeans. Men aja, ska lägga mig i sängen igen och kolla på "sanningens ögonblick" tills Emil smsar så jag kan ringa honom.



Åt pastasallad för några timmar sedan, så himla gott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: