fuckingems - it's all about me

Har varit med Matte och Linus..

Kategori: Allt och lite till

Gick ut för att möta Matte och Linus för att jag skulle få en hundring av Matte för att vi ska köpa lite dricka imorgon som vi ska ha på lördag. Stannade kvar med dom ett tag och satt och kollade på när dom spelade fotboll och slängde massa svarta små saker på Linus, typ små gummisaker. Linus kasta det i min bh, har tagit bort det mesta men det är lite kvar som inte gick bort haha ;/

Dom skulle ner till centrum nu i alla fall så jag gick hem ett tag, ska fixa lite saker sen kanske jag drar ut sen igen fast jag vet inte. Mina händer är helt svarta av det där gummigrejset, måste gå och tvätta händerna för det blir svart överallt annars haha.. blev svart när jag klia mig på näsan haha.. ska gå och tvätta händerna nu :) Skriver senare puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: