fuckingems - it's all about me

Har varit och kollat på fotboll..

Kategori: Allt och lite till

Sorry att jag har varit så seg på att uppdatera men direkt efter jag hade städat i rummet så stack jag ner till centrum och mötte Michaela och så handlade vi kokosbollar och sen gick vi till fotbollsplanen och satte oss på läktaren och kollade när hennes pojkvän och hans vänner spelade fotboll. Det var ganska kul men så jääävla kallt, höll nästan på att frysa ihjäl på vägen hem och jag fryser fortfarande. Skicka sms till Emil att ringa mig på vägen hem så pratade jag med honom tills jag kom hem för jag ville ha sällskap, så tråkigt att gå själv och sen är han rolig att prata med, man blir glad av honom.

Nu ska jag ta mitt täcke och mina chips, ett glas cola och en film som jag fick idag, "låt den rätta komma in" och så ska jag sätta mig i soffan i vardagsrummet och kolla på film. Skriver sen, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: