fuckingems - it's all about me

Hemma från stan!

Kategori: Allt och lite till

Kom hem för en stund sedan. Mötte ju som sagt Anna i stan och sen gick vi och åt på mcdonalds och satt där en stund och pratade och sen gick vi runt på stan och kollade i olika affärer och så gick vi till kungsträdgården och satt där i solen en liten stund. Jag har nu köpt mina älskade jeansleggings :D är superglad över dom även fast det känns lite konstigt att ha dom på sig.. sen köpte jag en kjol också och ett linne som är ganska stort, nästan lite för stort kanske men om man har en kofta till så blir de snyggt..

Sen köpte jag en korallröd tanktopp till mamma och lite örhängen åt henne, hon ville ha det haha. Jag tror att den här helgen kommer bli bra trots allt, ska ner med mamma till systemet om ett tag och köpa dricka och lite annat. Så det blir nog en nice helg! Visar bilder på det som jag köpte lite senare för mitt batteri till kameran var helt slut så håller på att ladda det just nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: