fuckingems - it's all about me

Hemma igen

Kategori: Allt och lite till



Nu har jag solat, skönt vare! Känner mig faktiskt brunare nu. Jag undrar vilken radiokanal det är dom har på i solariumet för det är skit bra musik på den.

Jag ringde min moster nyss och frågade om hennes affär var öppen idag för jag ville gå ner och handla ett nagellack. Dom säljer typ tantkläder i hennes affär men sen har dom lite annat också, bland annat nagellack och det brukar vara ganska fina färger men det var tyvärr inte öppet. Blir så arg på henne, jag försökte vara lite trevlig och fråga om det var öppet och vad får man till svar "skärp dig, det är rose-marie" och hon lät värsta otrevlig och sur, jävla cp!

Börjar tro att jag har attitydsproblem eller något för jag blir så jävla sur av minsta lilla sak. Vet inte varför men det är otroligt jobbigt, blir nästan gråtfärdig. Men aja, nog om det för nu ska jag sminka mig och fixa håret. Puss på er!

Kommentarer

  • Köp & Sälj säger:

    Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

    2009-04-13 | 16:58:02
    Bloggadress: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: