fuckingems - it's all about me

Hemma igen

Kategori: Allt och lite till

Kom precis hem från Tumba, trodde inte det skulle vara kallt ute men märkte när jag hade kommit ner till centrum att det var skit kallt. Men då hade jag inte tid att gå hem och sätta på mig varmare kläder så fick stå och frysa medans jag väntade på bussen. I Tumba gick jag i alla fall till pappas affär och möttes av en kram, hehe. Det var trevligt att träffa honom, det känns som hundra år sen som jag gjorde det så det var kul. Stod och snackade med honom i kanske 20-30 minuter sen ringde mamma och sa att hon var i Tumba så då gick jag och mötte henne och kollade lite på väskor men det fanns inga fina. Då kom jag på att jag skulle köpa nagellack så gick till HM och köpte 2 stycken (visar bild senare) sen gick vi till Inn&Finn och där köpte jag en egen kopp och en ansiktsmask som jag ska göra ikväll.

Sen åkte vi hem.. skönt att vara hemma faktiskt, blev helt trött av det här. Visar bilder på allt jag köpte lite senare för orkar inte ta bild och lägga in just nu..

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: