fuckingems - it's all about me

Måste bara få klaga lite

Kategori: Allt och lite till

Alltså, jag har inte kunnat sova på hela natten tack vare min hals så klaga inte på mig för att jag klagar på den just nu. Inte nog med att min hals irriterar som bara den så vägrar min näsa sluta rinna. Det är som att det vore ett vattenfall i den så jag måste gå och snyta mig hela tiden vilket jag inte orkar. Jag får kvällvningar bara för att min jävla hals irriterar, vet inte hur man ska förklara för det kliar inte och det gör inte ont heller, det känns bara jävligt konstigt och obehagligt när man sväljer.

Jag försökte sova vid 3-4 tiden men det gick inte så gick upp och pratade lite med Emil på msn som visade mig läskiga youtube-klipp av någon skräckfilm, det var inte kul! Blev rädd haha. Sen skulle han gå och lägga sig och då gick jag också och la mig, så sms:ade vi lite och sen tror jag att han somnade för han slutade svara så då kollade jag klart på Outsiders och sen tänkte jag också sova. Men tror ni att jag kunde det? Nej, tack vare min hals!

Men aja, ska väl sluta klaga nu. Det finns folk som har det värre än mig så jag borde egentligen inte klaga alls men kände att jag behövde det för jag är så arg på min hals. Mamma är i alla fall uppe nu och gör sig iordning för att åka och jobba och jag vet inte vad jag ska göra för jag kan inte sova och det finns inte så mycket att göra klockan 6 på morgonen. Ska vänta tills någon rolig vaknar som kan underhålla mig i några timmar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: