fuckingems - it's all about me

Nu känner jag mig fräsch!

Kategori: Allt och lite till

Jag har precis duschat, rakat benen och sånt men inte tvättat håret fast det skulle behövas men det gör jag imorgon på morgonen. Har även ätit två rostade mackor nyss och nu sitter jag här och ska snart smörja in mig med någon Ralph Lauren body lotion som jag hittade i min systers rum. Den luktar verkligen gott, ända negativa med den är att det är lite glitter i den men tänker ändå smörja in mig med den bara för att den luktar så gott!

Efter de ska jag spara lite låtar från en sida och sen ska jag träna lite. Kanske bara gör sit-ups, beror på om jag orkar göra mer än det. Men nu ska jag smörja in mig, puss!


Så här kan det se ut när Michaela och jag ligger i soffan och sjunger opera

Kommentarer


Kommentera inlägget här: