fuckingems - it's all about me

Nyduschad och trött

Kategori: Allt och lite till



Kom från badrummet för en stund sen, tog ett snabbt bad och tvättade kroppen, skönt vare! Jag är jättetrött, vilket är lite skumt för jag vaknade ju inte precis tidigt idag. Tror att jag ska gå och lägga mig och titta på tv om någon timme, imorgon måste jag nämligen gå upp 4-5 för att springa ner till bankomaten och ta ut 200 från mammas konto, jag ska ju hämta ut mina jeans från skomakaren imorgon och mamma hinner inte ner innan hon åker till jobbet så därför blir jag tvungen att göra det. Om det ens är öppet imorgon? Han som jobbade där sa i alla fall att jag skulle komma ner imorgon så man får ju hoppas att det är de. Nu ska jag lyssna på några låtar och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv tills jag somnar.

Lovar att jag ska uppdatera mycket mer imorgon än vad jag har gjort idag, jag har blivit så jäkla dålig på det men jag ska bli bättre på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: