fuckingems - it's all about me

Nyduschad

Kategori: Allt och lite till

Ååå, jag hade precis målat naglarna så kliade jag mig på huvudet så förstördes en nagel lite, fail haha. Får göra om det imorgon om jag orkar, syns iofs inte så mycket. Sitter här med en skål full av godis och äter just nu, duschade för ett tag sedan, det var riktigt skönt hihi. Nu är håret nytvättat och jag känner mig fräsch och ren, vilket jag inte gjorde när jag hade kommit från solariumet.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll/natt, blir väl att sitta här en stund till och sen lägga mig i sängen och kolla på tv och kanske prata lite i telefon men ska försöka att inte somna så sent ikväll. Behöver nog sova, såg ut som jag vet inte vad när jag hade tvättat av sminket idag, var typ svart runt ögonen. För lite sömn = svarta ringar runt ögonen = inte snyggt! Så nu ska det bli LITE ändring på det, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: