fuckingems - it's all about me

Och så var man hemma igen

Kategori: Allt och lite till

Kom hem för ett tag sedan. Jag, mamma och Jennie gick ner till garnudden/bryggorna. Mamma plockade typ videungar som hon skulle ha som påskris eller vad det nu heter och jag gick mest runt och var flummig och tog bilder. Men det var mysigt att gå en promenad, det är ju så jävla fint väder. Hoppas att det håller sig såhär soligt och fint nu och inte kommer någon mer snö, älskar vädret! Blir på så bra humör när solen skiner.

Jag har inte sovit mycket alls inatt så är alldeles flummig och övertrött just nu. Men på ett sätt så är det bra att jag inte har sovit mycket och att jag gick upp tidigt idag för då lär jag nog kunna somna normal tid ikväll, vilket är skiiiit bra! Nu ska jag ta det lugnt och prata med Emil tills middagen är klar, haha. Sen vet jag inte vad jag ska göra men något hittar man väl på.










Kommentarer


Kommentera inlägget här: