fuckingems - it's all about me

Precis vaknat

Kategori: Allt och lite till

Eller ja, egentligen så vaknade jag för typ 1 timme sedan men det känns fan som att jag vaknade nyss för mina ögon vill stängas hela tiden och fortsätta sova men det vill inte jag. Så jag sitter här just nu och försöker bli pigg med hjälp av lite cola light men det går inge bra..

Jag funderar på att göra om lite i bloggen, alltså bara ändra lite teckensnitt och sånt så det ska jag göra lite senare. Sen så kommer ju Michaela hit också, vet inte vad vi ska göra riktigt, eller hon ska duscha men bortsett från det så vet jag inte. Förhoppningsvis så hittar vi på något kul =)

USCH!! jag fick nyss ett sms från folktandvården att jag ska dit imorgon klockan 11, fan också.. jag vill inte ju :( och nu fick jag ett till fast klockan 10:45 från en annan tandläkare.. fattar ingenting :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: