fuckingems - it's all about me

Fixa mig, sen ner till skomakaren

Kategori: Allt och lite till

Sitter och lyssnar igenom 3 doors down låtar och har ont - hata urinvägsinfektion! Men idag ska mamma i alla fall hämta ut medicin så snart är det över, tack och lov för det!

Ska alldeles strax sminka mig och försöka fixa mitt hår som är helt blä just nu, det behövs tvättas men schampot var slut så ska göra det ikväll istället. Efter jag har fixat mig så ska jag nåla mina jeans, ska lämna in dom hos skomakaren lite senare. Jag ska säga till att dom ska tänka på att hälen ska in också så dom inte syr skiiit tajt där nere som dom gjorde med mina svarta jeans, det var mitt fel egentligen men ändå. Då var jag tvungen att klippa lite där nere så att jag fick in foten.. det är tur att det går att vika in så det inte syns i alla fall :)

Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur mycket kostar det ungefär att sy in jeans?

    2009-04-09 | 12:17:19
  • Katja säger:

    Ja det är kul.. men har inte hunnit spela något idag.. haft massa annat att göra.. hihi.. som vanlgt..

    2009-04-09 | 16:12:33
    Bloggadress: http://smultronduvan.blogg.se/
  • emelie säger:

    ungefär 150 kronor :P

    2009-04-09 | 21:10:54
    Bloggadress: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: