fuckingems - it's all about me

Springa imorgon (kanske)

Kategori: Allt och lite till

Känner att jag vill göra en massa saker. Sola solarium, shoppa, kröka, alltså det är saker jag vill göra under påsklovet men har inga pengar just nu så det är ganska omöjligt att göra dom där sakerna men någonting kul hittar man väl förhoppningsvis på...

Imorgon ska jag och Michaela kanske ut och springa i alla fall men jag är lite sjuk så jag vet inte om jag kommer springa hela tiden + att jag har världens sämsta kondition så jag antar att jag inte kommer orka springa så mycket. Men jag ska försöka mitt bästa, jag ska tvinga mig själv att springa även om jag inte orkar mer, ska springa tills jag ramlar ihop haha. Nej, riktigt så kommer det nog inte att bli.. men jag ska göra mitt bästa!

Vet ni någon bra sida där man kan kolla hur man tränar rumpan/låren osv?


Kommentarer

  • Linda säger:

    okej :)

    jag ska snart hoppa i säng!

    2009-04-06 | 00:12:54
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här: