fuckingems - it's all about me

Städa rummet

Kategori: Allt och lite till

Kom nyss hem, följde med Mickis till pressbyrån för att hon skulle köpa bussbiljetter och så köpte jag en cola och sen följde jag med henne till busshållsplatsen och väntade på bussen med henne. Har världens huvudvärk bara för att jag inte har druckit någon cola idag. Har ni sätt några humlor än? Jag har gjort det och dom är skit stora. Jag tycker dom är skit läskiga, dom flyger helt galet. Det är nog det värsta med sommaren, alla jävla insekter.

Nu ska jag i alla fall städa mitt rum. Det är någon godis i mitt påskägg som luktar curry och det luktar typ så i hela rummet nu och sen ligger det saker överallt och det behövs dammsugas, så jag ska göra det nu. Sen när mamma kommer hem så ska jag ringa pappa och fråga om det är okej att jag kommer till hans affär imorgon istället för jag orkar inte åka idag, är helt ofixad och har huvudvärk.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

  • Katja säger:

    Heeej!

    Vad gör man i Tumba ;)

    Hihi.. iaf snart är det dags att tända på grillen och laga middag.. annars ska jag bara göra så ltie som möjligt, ligga på soffan och slappa.. Ha en bra söndag.

    Kram!

    2009-04-12 | 16:53:43
    Bloggadress: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: