fuckingems - it's all about me

Tråkigaste lördagen ever..

Kategori: Allt och lite till

Har legat i soffan ett tag nu och kollat på någon film på ZTV som var rätt bra. Det här måste vara världens tråkigaste lördag, jag har verkligen ingenting att göra, alla är skit tråkiga. Men nästa helg ska bli bättre, då ska jag och Mickis göra någonting kul, visst Mickis?

Ska nog bara sitta vid datorn resten av kvällen och gå och lägga mig ganska tidigt så att det blir söndag som förhoppningsvis blir lite roligare än den här dagen. Börjar bli på lite dåligt humör igen, fattar inte vad det är med mig. Men om jag blir på ännu dåligare humör än vad jag är nu så tänker jag gå och lägga mig, ingen ide att sitta uppe när man är på dåligt humör.

Måste verkligen fixa leg den här månaden känner jag, vill ut och ha lite kul. Smsade Anna förut och sa att jag ska fixa det den här månaden och när jag har fått det så ska hon och jag ut, roligt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: