fuckingems - it's all about me

Tröjor/blusar från kappahl

Kategori: Allt och lite till

Jag kollade lite på Kappahls hemsida medans jag väntade på att middagen skulle bli klar. Kappahl är ingen favorit affär direkt, tycker att deras kläder är rätt så tantiga. Men hittade faktiskt några tröjor/blusar som jag tycker är rätt fina för att vara från kappahl. Men jag vet inte om det är något som jag skulle köpa för jag går aldrig in på kappahl om inte någon kompis vill in på den affären såklart..

Vad tycker ni, fina eller fula?


Kommentarer

  • Cattis säger:

    tack så mycket :)

    okej vad bra:) idag har jag bara varit i skolan & sen har jag bara suttit hemma, är super trött idag så orkar ingenting, :/ själv då?

    2009-04-21 | 20:30:24
    Bloggadress: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: