fuckingems - it's all about me

hföshfökdshö

Kategori: Allt och lite till

Hur ska jag förklara för dig att jag tror att jag inte kan känna någonting för dig igen, inte på det sättet. Jag vill inte såra dig eller göra dig ledsen.

Du gjorde verkligen mig det. Jag kan förstå om du kanske var osäker på dina känslor och sånt men det är ingen anledning till att leka med någon annans känslor och såra den personen om och om igen. Jag vet att det var längesen och du har säkert förändrats en hel del sen dess men det tog sån jävla lång tid för mig att släppa dig och gå vidare. Och jag vet inte om jag kan eller ens vill känna någonting igen.

Det är svårt när en person som har sårat en, inte bara en gång utan flera gånger helt plötsligt kommer och säger att den önskar och vill att det ska bli vi igen och sedan skickar en massa sms och ringer varje dag. Förlåt, men allt blir för mycket för mig och då backar jag, just nu vet jag inte om jag vill träffa dig. Det är inte för att jag inte tycker om dig som vän eller något, allt blir bara för mycket med alla sms och allt tjat på om du får komma hit eller inte. Jag kan förstå att du vill det om du nu känner som du säger att du gör men du måste ta det lungt, du måste fatta att jag inte känner likadant och inte vara så jävla på. Det blir för mycket...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: