fuckingems - it's all about me

Väntar på en kompis

Kategori: Allt och lite till

Sitter och väntar på en kompis som ska komma hit, lite udda tid att träffa en kompis I know men ska inte vara med honom så länge, max 2 timmar.

Alltså, jag vet inte vad jag ska göra med min blogg. Nu tog jag ju som sagt en gammal design och bytte header på den men jag är fortfarande inte nöjd, ångrar nästan att jag gjorde om men vill ändå inte ha den förra designen heller så jag vettefan vad jag ska göra. Har ni några förslag, färger, teckensnitt, eller något annat? I really need help with this!

Förutom tänker på vad fan jag ska göra med bloggdesignen och väntar på en kompis så gör jag inte så mycket, dricker ett glas cola och luktar på mitt knä. Det luktar goooott som fan, Ralph lauren - body lotion. Måste vara den godaste som finns bortsett från DKNY's body lotion som också luktar jävligt gott. Ni borde köpa! Tyvärr vet jag inte vart man gör det men skulle tro att de finns på Kicks. Men om ni inte gillar body lotion med glitter i så är kanske Ralph laurens body lotion inget för er, jag gillar inte att det är glitter i den men jag använder den just nu bara för luktens skull.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: