fuckingems - it's all about me

Varit med Edona

Kategori: Allt och lite till

Kom precis hem från filmkedjan, följde med Edona och solade. Mötte henne först på vägen till Rönninge för att hon missade bussen så hon gick hit och så gick vi hem till mig så tog hon en macka och så satt vi och pratade lite. Sen gick vi till filmkedjan så satt jag och höll henne sällskap medans hon solade, det var trevligt att träffa henne. Det var verkligen inte igår som jag gjorde det :) Hon tyckte att jag hade fått jättefint hår och blivit värsta brun :D

Nu ska jag typ sitta här och ta det lugnt en stund och sen när tonårsliv börjar ska jag gå till vardagsrummet och kolla på det. Jag kan ju inte kolla på min tv just nu för sladden är sönder så bilden är inge bra. Mamma ska nog köpa ny sladd imorgon och en sån där spray som man sprutar på sladdar så att kaniner inte biter på dom så sen kommer hon faktiskt kunna springa lite hur/när hon vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: