fuckingems - it's all about me

Varit med Mickis

Kategori: Allt och lite till

Har inte uppdaterat mycket alls idag, har varit med Michaela hela dagen och inte riktigt orkat gå in på bloggen och uppdatera. Jag och Mickis har inte gjort så mycket, mest suttit vid datorn och kollat på folk på facebook och sen har vi ätit tacos och glass med chokladsås och strössel.

Jag brukar inte gilla tacosen som mamma gör men den här gången var det faktiskt riktigt gott! Och jag åt köttfärs som jag inte har ätit på typ 1 år haha. Nu tänker ni säkert "är hon knäpp eller?" som inte äter köttfärs men jag brukar tycka det ser äckligt ut och inte smakar gott men den här gången var de faktiskt det.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra i alla fall, får se om jag träffar någon kompis eller om jag bara är hemma. Känner inte riktigt för att vara med någon just nu men kanske ändrar mig senare. Det är verkligen irriterande att inte min tv-sladd funkar just nu men på måndag får jag ny, längtar lite haha.



Glass <3 Blev jättesugen på det nu igen när jag såg dom här bilderna
Ska snart gå och äta det igen, godaste som finns ibland!

Kommentarer

  • Michaela säger:

    nej allt! :) alla sminkprodukter blir till bakterier när det sitter fast i borstar och svampar så . .

    2009-04-18 | 19:29:53
    Bloggadress: http://mejx.blogg.se/
  • Michaela säger:

    tack :))

    2009-04-18 | 20:07:23
    Bloggadress: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: