fuckingems - it's all about me

Anna och Michaela

Kategori: Allt och lite till

Jag har precis varit och väntat med Anna och Michaela på deras buss. Anna kom hit imorse, vid halv 12 tiden. Det var jättekul att hon kom hit, längesen man träffade henne :) Hon satt vid datorn medans jag fixade mig och sen efter det så mötte vi Michaela och så gick vi till filmkedjan och köpte godis. Sen har vi typ bara suttit vid datorn, kollat på tv, pratat om allt möjligt och läst veckorevyn :)

Jag gick ju med i veckorevyn förut för att man får en väska och en parfym + 5 nummer av veckorevyn. Antar att det här var en av dom 5 tidningarna :) den var rätt bra, tycker dock att Sofies mode är bättre. Vilken är eran favorit tidning? :)

Kommentarer

  • sofia säger:

    Åh, jag älskar att börja prenumerera på tidningar, då får man alltid massa skojj saker ;P

    2009-02-23 | 17:28:07
    Bloggadress: http://chicflia.blogg.se/
  • JOANNA säger:

    har dagen varit bra?:)

    2009-02-23 | 20:50:54
    Bloggadress: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: