fuckingems - it's all about me

Anna pyttepanna

Kategori: Allt och lite till

Jag har pratat med min fruga i telefon nyss. Lika intressant och roligt som vanligt. Hon skulle gå och köpa chips åt sin kompis som skulle komma till henne, jag vill också ha chips. Men jag har inga pengar, inte just nu iaf.

Funderar på om jag ska göra rostade mackor och kolla på The hills. Haha fan vad seg jag är på att se klart dom där säsongerna när jag tänker efter. Jag ligger iofs på sista avsnittet av säsong 3 och säsong 4 är den nyaste som jag ska börja kolla på idag tror jag. Det har tagit mig typ förra månaden och den här månaden att se klart säsong 3 men det är bara för att jag kollar och sen efter typ 2 avsnitt så orkar jag inte längre. Men jag ska kolla på det nu och äta :) Mat är bästa tidsfördrivet, när man har tråkigt så äter man. Iaf jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: