fuckingems - it's all about me

Är på dåligt humör

Kategori: Allt och lite till

Usch, vet ni vad jag hatar mest? Att inte vara glad. Och det är precis det jag inte är just nu. Jag känner för att lägga mig ner i sängen och gråta. Det är inget stort som har hänt eller så, så få inte för er något.

Jag är bara så arg på mig själv för det känns som jag gör fel. Jag vill inte gå in på vad det är som jag har gjort fel eftersom vem som helst kan läsa detta och jag vill inte att vem som helst ska veta. Men det känns som att jag vill en sak och gör en annan.

Vilket resulterar att jag blir deppig och arg på mig själv. Jag vet inte varför jag gör så, tänker kanske inte innan jag gör saker ibland. Behöver en kram, någon som är villig att ge mig en?

Det är väl lika bra att jag går och lägger mig och sover för här gör jag fan ingen nytta. Sitter bara och tänker för mycket och blir ännu argare på mig själv. Bajs på allt, hejdå.

Kommentarer

  • michaela säger:

    jaa :) mot våren gör vi de :D ååh gott:D vi hörs imoron bitti :) <3 ja kan ge dig en kram:D

    2009-02-08 | 23:21:38
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/
  • sandra säger:

    åh, usch!

    hatar såna dära dagar, dom är så otroligt jobbiga. hoppas du får en bättre dag imorgon!

    2009-02-09 | 00:00:50
    Bloggadress: http://saaand.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag ska ge dig massa kramar :) <3

    2009-02-09 | 21:20:22

Kommentera inlägget här: