fuckingems - it's all about me

Beauty shop

Kategori: Allt och lite till

Har just kollat på Beauty shop, någon film som var på trean. Jag vet inte riktigt vad den handlar om för jag såg den inte från början men jag tror att den handlar om någon tjej som heter Gina som öppnar en egen hårsallong och grejer. Orkar inte skriva, har sån jävla mensvärk just nu. Bajs på mens. Varför har vi tjejer det? De förstör så mycket.. Killar borde ha det istället :) Hur många tjejer håller inte med om det haha? Att killar borde ha det istället för oss :)

Dagen spenderade jag i alla fall med Mickis, vi satt och väntade på en viss person som skulle ge mig en 50lapp men den personen har inte dykt upp än. Kanske han gör senare, who knows. Vill inte tjata så vi får väl se om han dyker upp annars frågar jag imorgon bara hihi ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: