fuckingems - it's all about me

Duscha och sova

Kategori: Allt och lite till

Sitter och äter mackor just nu och väntar på att min sega syster ska bli klar i badrummet. Jag måste in där och duscha för jag ska vara hos tandläkaren 11:20 imorgon så måste gå upp ganska tidigt. Efter jag har duschat måste jag sova, vill inte egentligen men måste man så måste man.

Sen när jag har varit hos tandläkaren ska jag åka hem och så ska jag och Mickis åka någonstans, Nacka forum tror jag. Jag ska bara köpa en Clinique-foundation från Kicks och vad Mickis ska köpa vet jag inte riktigt. Det blir nog kul, vi hade roligt på bussen idag i alla fall.

Men nu ska jag vänta tills min syster är klar i badrummet, lär väl bara få vänta i 1 år för att hon duschar så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: