fuckingems - it's all about me

Första dagen i skolan avklarad ;)

Kategori: Allt och lite till

Som ni säkert vet så var det min första dag i skolan idag. Det började med att jag åkte dit och mamma sa att någon lärare skulle möta upp mig men det visade sig att hon bara lurade mig. Så jag blev tvungen att hitta klassen som jag ska vara med den här + nästa vecka själv, men det gick bra. På första lektionen gjorde jag ingenting, bara satt och lyssnade på vad dom pratade om och fick ett schema. Sen när det var dags att gå på lunch så satte jag mig utanför klassrummet och väntade, orkade inte gå och äta.

På andra lektionen så fick vi typ skriva ett personligt brev och ett CV, det gick bra faktiskt. Skrev ut det personliga brevet på datorn efter rasten och skrev CV:t men fick inte skriva ut det så sparade det på datorn istället. Imorgon ska vi typ fortsätta med det. De känns bra att jag har varit i skolan faktiskt :)

Jag har märkt att jag har jätteont i ett fingret, när man trycker på det så gör de skit ont. Undrar vad fan jag har gjort med de nu då.. =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: