fuckingems - it's all about me

Fredag!

Kategori: Allt och lite till

Hejhej, har ni haft en bra dag? :)

Själv så har jag haft en helt okej dag. Först sov jag lite för länge och har inte orkat fixa mig idag men det gör inget för jag ska inte göra något speciellt idag. Sen ringde mamma mig och sa att jag måste ner till centrum för att vi skulle till banken så det var bara att klä på sig jeans och en tröja och gå ner till centrum och vänta på henne. Efter vi var klara på banken så gick vi och köpte lite dricka på systembolaget, jag skulle kröka lite idag men jag orkar fan inte göra det så jag dricker dom imorgon med Mickis istället. Sen handlade vi på ica lite snabbt och sen gick vi hem och nu snart ska jag äta hemmagjord pizza, det ska bli så jävla gott!

Det är väl typ det jag har hunnit göra idag, får se om jag hittar på något senare eller om jag är hemma och tar de lungt. Skriver senare, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: