fuckingems - it's all about me

Fredagen den trettonde

Kategori: Allt och lite till



Och så var det fredag men inte vilken fredag som helst, fredagen den 13:e. En fredag som enligt många människor är en otursdag. Tror ni på det här? Har ni någon gång haft otur på en sån här fredag, i så fall vad hände?

Själv så tror jag inte på att det här skulle vara någon otursdag, för mig är det en helt vanlig fredag. Och jag minns inte att jag någon gång skulle haft otur på den här dagen. Men vem vet, det kanske finns folk som faktiskt brukar få extra mycket otur på just den här dagen.

Nu ska jag gå och laga mat och eftersom det är fredagen den trettonde så får jag väl vara lite försiktig så jag inte råkar göra så det blir en brand i köket eller något haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: