fuckingems - it's all about me

God morgon

Kategori: Allt och lite till

Har ni sovit gott?

Själv så har jag inte sovit något alls. Gårkvällen var ingen bra kväll, var inte på bra humör och trodde inte att mitt humör skulle bli värre men det visade sig att jag hade fel. Men idag är det en ny dag och jag har precis kommit från duschen.

Känner just nu för att lägga mig ner i sängen och sova hela dagen. Men jag kan inte, måste vända tillbaka dygnet och måste till skolan. Jag tror att jag ska dit iaf.

Hoppas att dom inte förväntar sig en glad och pigg Emelie idag bara för det är nog det sista jag kommer att vara. Och nu när jag ändå sitter här och skriver kan jag ju berätta att jag tror att mitt humör kommer vara ganska cp i några dagar. Glad ena timmen och ledsen/arg andra timmen, ni fattar nog.

Nu måste jag ta bort handduken från håret så att det kan torka.
Puss och kram!

Kommentarer

  • sandra säger:

    sv; usch då!

    försök ha en bra dag idag i alla fall!:)

    2009-02-09 | 06:43:22
    Bloggadress: http://saaand.blogg.se/
  • sadia säger:

    hoppas du får en bra dag trots att du inte sov så mkt :)

    2009-02-09 | 07:23:18
    Bloggadress: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: