fuckingems - it's all about me

Hemma från tandläkaren

Kategori: Allt och lite till

Nu har jag varit hos tandläkaren och tagit bort tandsten. Jag fick en skit äcklig bedövningsspray som smakade banan och typ starkt, usch! Det gjorde i alla fall inte så ont att ta bort tandsten, bara när dom körde ner den där saken i tandköttet för att komma åt tandstenen. Det känns i alla fall bra att dom har tagit bort allt nu, slipper oroa mig över att mina tänder ska ramla av haha. Känner att min överläpp är lite bedövad och sen smakar det blod i munnen. Tänderna värker lite och så mår jag väldigt illa, inte najs. Men bortsett från det så äre toppen!

Btw, ni vet den där reklamen när två killar står och pratar och så säger den ena "vem gjorde dig till kossexpert?" haha, jag har fastnat i det, går runt och säger de till mamma och syrran hela tiden. hihi ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: