fuckingems - it's all about me

I väntan på att Mickis ska vakna...

Kategori: Allt och lite till

Hehe, väntar på att Mickis ska vakna och svara på mitt sms. Jag måste egentligen diska all disk som blev när jag lagade mat men jag orkar typ inte, fast jag ska göra det men inte än. Sen måste jag fixa håret också, de är lite cp just nu. Jag och Mickis ska ju in till stan och köpa jackan som jag la undan igår, längtar tills jag har gjort det för jag är värsta trött så skulle egentligen vilja ligga och sova just nu. När vi kommer hem ska hon slinga mitt hår har jag bestämt. Tycker det blir bäst resultat när hon gör det så jag lät inte mamma göra det på mig igår, hehe.

Finns de något speciellt ni vill att jag ska skriva mer om? Vad som helst alltså, ni får gärna ge förslag i så fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: